Las Vegas - Bryce Canyon Utah - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu Las Vegas - Bryce Canyon Utah - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu

Las Vegas - Bryce Canyon Utah

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 September 2024 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

We laten de gekte van Las Vegas achter ons en rijden vandaag naar Bryce Canyon in de staat Utah. Een rit van ongeveer 395 km.

Onze eerste stop is de Hooverdam, een betonnen boogdam in de Colorado rivier op de grens tussen de staten Arizona en Nevada.

Een machtig mooi bouwwerk.

We rijden door naar Zion National Park, maar we gaan vandaag niet wandelen.

Het is de 9de reisdag, en dat merken we.

We trappen even op de rem.

We rijden door het plaatsje Redrock, niet te verwarren met Bedrock, al lijkt het er wel op met de rode rotsformaties.

Evengoed genieten we van al het moois als we met de auto door het park rijden.

We komen met een uur tijdsverschil aan in Bryce.

Bryce heeft de MDT tijdzone, Mountain Daylight Time. Las Vegas heeft de tijdzone PT, Pacific Time. We lopen nu dus even maar 8 uur achter op Nederland. Je kunt merken dat we tussen de bergen zitten, het is 20 graden kouder dan gisteren (nu 16 graden, gisteravond rond dezelfde tijd 37 graden).

Vroeg naar bed en morgen hiken (=wandelen) in Bryce Canyon.

• 12 September 2024 - 08:49

Nico :

Ziet er mooi uit lekker genieten daar

• 12 September 2024 - 10:32

Mama:

Wat een pracht natuur, en die rotsen wat is de natuur toch mooi

• 12 September 2024 - 16:23

Afra:

Wat een prachtig landschap

Rustig aan

Groetjes van uit wijk aan zee

• 12 September 2024 - 18:05

Sandra En Peter Zanen :

Adembenemend lijkt mij! Goed op jezelf letten en inderdaad even pas op de plaats....jullie hebben nog heel veel prachtige dingen te gaan![e-1f970]

• 13 September 2024 - 08:55

Sylvia :

Stil zitten en niets doen is ook wel even lekker... jullie moeten nog genoeg doen!

Nu vooral genieten van al dit moois om jullie heen. Heeft die gave bak waar jullie in rijden geen stoelmassage? Je weet maar nooit in Amerika [e-1f602]