Kayenta - Flagstaff Arizona - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu Kayenta - Flagstaff Arizona - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu

Kayenta - Flagstaff Arizona

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 September 2024 | Verenigde Staten, Flagstaff

On the road again van Kayenta naar Flagstaff Arizona ongeveer 300 km. Onderweg komen we al langs de Grand Canyon. Uiteraard even gestopt, gewandeld en van het uitzicht genoten.

Met een diepte van bijna 1500 meter is de Grand Canyon in de staat Arizona de meest spectaculaire kloof ter wereld. De canyon is ontstaan dankzij uitslijtprocessen van de Colorado-rivier, die het hele park doorkruist.

Morgen gaan we een hele route doen in de Canyon.

Onderweg naar ons hotel kwamen we langs een tankstation met mooie oude auto's.

Ons hotel ligt aan de iconische Route 66.

Helaas is het iconische Route 66 sign "under construction" dus konden we geen foto maken. Zal je altijd zien.

Lekker gegeten bij de Italiaan.

• 17 September 2024 - 10:07

Mama:

Weer lekker genieten van al dat moois

• 17 September 2024 - 13:09

PIET :

Allemaal mooie foto's en natuurlijk Herinneringen van alles wat jullie allemaal meegemaakt en gezien hebben genieten jullie er maar van groetjes van ons.

• 17 September 2024 - 15:23

Sylvia :

Wat een adembenemende uitzichten weer....

Te gek die auto's maar ook het eten ziet er lekker uit..... [e-1f62c]. Ik krijg er spontaan honger van.

• 17 September 2024 - 19:59

[e-1f60d][e-1f44d]