Bryce Canyon dag 2 - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu Bryce Canyon dag 2 - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 September 2024 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Vanmorgen eerst de was gedaan, dat is wel nodig na 9 dagen.

Gelukkig is ons Hotel / Lodge ingesteld op reizigers en voorzien van wasmachines en drogers. We hebben weer genoeg schone sokken voor de rest van de reis.

Onze lodge heeft veel weg van een scene uit een westernfilm, en ligt op 5 minuten rijden van Bryce Canyon National Park. Het park bestaat uit rode rotsen, roze kliffen en eindeloze vergezichten.

De onregelmatige rotskolommen, hier noemen ze die Hoodoos, bestaan over de hele wereld maar hier zijn de meesten te zien.

Een shuttlebus brengt ons naar het park, en we gaan een trail lopen. De Rim trail van Bryce Point naar Inspiration Point. Onderweg worden we op spectaculaire uitzichten getrakteerd, bijna niet vast te leggen op camera, en hebben we leuke gesprekken met andere hikers. We zijn ongeveer 4 uur onderweg, en worden ook met de shuttlebus weer netjes terug gebracht. Goed geregeld hier. Er is een binnenzwembad waar we even lekker gaan luieren voordat we gaan eten bij Ebenezer's Barn [e-38] Grill hier op het park bij onze lodge.

Het is een dinner show met live Country Music en BBQ dinner.

Wat een geweldige avond. Met 6 andere aan een tafel genieten van een heerlijke cowboy BBQ en countrymuziek.

Morgen weer door naar een nieuwe bestemming.

• 13 September 2024 - 07:45

Piet :

Allemaal leuke foto's leuk dat jullie lekker kunnen zwemmen en lekker eten de reis is wel lang maar ontzettend mooi nou de groeten van hier

• 13 September 2024 - 09:01

Sylvia :

Was doen ? [e-1f62e].... ik vroeg me al af of jullie elk 24 paar sokken en ook zoveel ondergoed mee hadden!

Maar wat een mooie foto's weer [e-1f60d]....

• 13 September 2024 - 10:51

Mama:

Wat weer een mooie foto's, ik kan me voorstellen dat dit niet in woorden te vangen is.

En wel prettig dat je kan wassen,ook voor je omgeving wel zo prettig toch[e-1f61c]

• 13 September 2024 - 15:23

Wat hebben jullie al een hoop gezien en mee gemaakt .Prachtig daar nog heel veel plezier samen .Groetjes van ons

• 13 September 2024 - 21:19

Afra:

Wat een belevenis allemaal prachtige rotsen

Groetjes