Las Vegas dag 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu Las Vegas dag 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu

Las Vegas dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 September 2024 | Verenigde Staten, Las Vegas

Wat een dag.

Vanmorgen om 10:00 uur opgehaald met de Limousine om onze trouwbelofte te hernieuwen in de Graceland Wedding Chapel.

Wat begon als een grap 25 jaar geleden is uitgegroeid tot deze reis.

En was toch wel een speciaal moment.

Maar...

We said "I do" again.

Wat een belevenis, foto's volgen later, om daar met z'n tweeën te staan en onder het toeziend oog van een hele foute Elvis nogmaals elkaar te beloven wat we elkaar 25 jaar geleden ook hebben belooft.

Wat hebben we al veel met elkaar meegemaakt, zijn langer met dan zonder elkaar.

Terug in het hotel lekker een paar uurtjes bij het zwembad gelegen.

Rond 17:00 uur met een taxi naar de Strip.

Lekker gegeten in het Flamingo Hotel en Casino. Daarna een rondje in de High Roller, de op 1 na hoogste reuzenrad van de wereld, met prachtige uitzichten op Las Vegas en de Strip.

Het Bellagio, Caesars Pallace en de Sphere.

Daarna gekeken naar de fonteinen watershow bij het Bellagio. Prachtig.

De Strip is een ware gekte van hotels, casino's, een nagebouwd Eiffeltoren en Colloseum, heel veel licht en herrie.

Terug naar het hotel en voorbereiden voor morgen.

• 11 September 2024 - 09:05

Annemieke Rabbers:

Geweldig allemaal!!Wat een belevenis,En wat zien jullie er mooi uit.In één woord geweldig!!

• 11 September 2024 - 10:24

Mama:

Wat een mooi Bruidspaar ,wat zullen jullie een hoop indrukken moeten verwerken,en iedereen denkt 25 jaar wat betekent dat nou helemaal,het is niet niks jullie kunnen niet meer zonder elkaar

• 11 September 2024 - 13:38

Afra:

Prachtig ik zou zeggen over 25 jaar nog een keer gaan

Geniet nog lekker na

Het ziet er perfect uit allemaal

Groetjes van ons

• 11 September 2024 - 13:55

Piet :

Alle foto's bekeken in een woord geweldig wat een leuke ervaring en jullie zien er schitterend uit in de kleren verder een leuke dag gehad na de trouw beëdiging moet haast wel geniet er maar lekker van groetjes van ons.

• 11 September 2024 - 15:57

Sandra En Peter Zanen :

Geweldig en jullie zien er prachtig uit[e-1f49e] nogmaals gefeliciteerd!!!