Visalia - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu Visalia - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu

Visalia - Las Vegas

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 September 2024 | Verenigde Staten, Las Vegas

Als je de afgelopen dagen al zoveel bijzonders hebt gezien, en vandaag weer alle verwachtingen worden overtroffen.

Vanmorgen om 06:30 uur in de auto gestapt voor een lange rit, 725 km, naar Las Vegas Nevada.

Onderweg zijn de contrasten heel groot.

We komen door stadjes waar het leven uitzichtloos lijkt, maar ook door stadjes die veel weg hebben van Radiator Springs (voor liefhebbers herkenbaar).

Na een pitstop, koffie/plassen/tanken, en een rit door de Mojave woestijn komen we om 12:30 uur aan in Death Valley National Park.

Onze eerste stop is Furnace Creek, waarschijnlijk de warmste plek op aarde. Het was om 12:30 al 46 graden. Best warm.

Onze tweede stop is Badwater, het laagste punt van Noord-Amerika 85,5 meter onder de zeespiegel. Als het bekken droog licht zie je een zoutvlakte.

De derde stop is Zabriskie Point, een iconisch uitzichtpunt.

Onderweg zeker 100 foto's genomen van uitzichten en snelwegen.

Voor we naar het hotel gaan nog even langs de Gold [e-38] Silver Pawn Shop, bekend van de tv serie Pawnshop met Rick en Chumlee.

Helaas waren die niet aanwezig, maar toch leuk om in het echt te zien.

Oké, dan het hotel.

Weet niet waar ik moet beginnen.

Groot, veel, druk, een stad op zich bijna.

En onze kamer, lijkt wel een suite.

Zo eerst maar even douchen en dan de boel verkennen.

Morgen maar een rondje strip, het is genoeg geweest voor vandaag.

Ps. we hebben in het casinon in ons hotel een gokje gewaagd, de 5 dollar was binnen 1 seconden verdwenen.

• 10 September 2024 - 09:34

Nico :

Gelukkig is het bij jullie nog lekker weer geniet er van

• 10 September 2024 - 10:02

Sylvia :

Wow bijna geen woorden voor. In ieder geval gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk en geniet van deze bijzondere dag op jullie bijzondere reis.... [e-1f617][e-1f60d]

• 10 September 2024 - 10:03

Mama:

Wat een indrukken om mee te maken,blijf genieten op deze mooie dag

• 10 September 2024 - 15:31

Annemieke Rabbers:

Van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarige huwelijk. Geniet nog van jullie mooie ervaring. Top om dit te beleven.Lieve groetjes van ons.

• 10 September 2024 - 19:34

Sandra En Peter Zanen :

Wauw, echt geweldig ook zo'n eindeloze weg! Net als jullie saampjes...eindeloos! Lekker zoetsappig hè[e-1f642] Maar lieffies, van harte gefeliciteerd natuurlijk en ik hoef niet meer te zeggen dat jullie moeten genieten want dat doen jullie zo te zien! Pas op voor de gokverslaving hè [e-1f618]