San Francisco - Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu San Francisco - Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu

San Francisco - Monterey

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 September 2024 | Verenigde Staten, Monterey

Vanmorgen de auto opgehaald, een stoere Jeep 4WD.

Onze eerste activiteit was een ritje door Lombard Street, de meest bochtige straat van de wereld.

De tweede stop was bij de Golden Gate Bridge. Hangend aan kabels een prachtige brug om te zien. De brug is vaak geheel of gedeeltelijk gehuld in de mist, maar we hadden geluk vandaag. Van af daar vertrokken naar onze twee bestemming, Monterey. Een afstand van ongeveer 200 km. De route was langs de kust van de grote oceaan. De temperatuur verschillen zijn enorm, soms erg fris en soms heel aangenaam. Prachtige uitzichten en mooie golven gezien. Ons hotel is echt zo'n Amerikaans motel idee.

Even opgefrist, en door naar het plaatsje Carmel by the Sea. Grappig weetje, Clint Eastwood was hier burgemeester van 1986 tot 1988.

Een onwijs leuk stadje met een prachtig strand, leuke winkeltjes en schattige huisjes. Een soort Hans en Grietje gevoel, maar dan in de luxe vorm.

Een beetje decadent zelfs.

Als afsluiting lekker gegeten en boodschappen gedaan voor morgen. Brood met kaas. Ja, we blijven Hollanders hé.

• 07 September 2024 - 09:59

Mama:

Prachtige Auto precies zoals het moet zijn toch,hier durf jij ook in te rijden

En wat een uitzicht

• 07 September 2024 - 11:48

Afra:

Wat een gave auto

Prachtige omgeving en een mooie brug

Morgen weer een nieuwe avontuur

Groetjes afra

• 08 September 2024 - 16:28