Page dag 2 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu Page dag 2 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu

Page dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 September 2024 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen een soort van thuiswedstrijd.

Ongeveer 10 minuten rijden van ons hotel hadden we een georganiseerde excursie naar de Antelope Canyon.

De Antelope Canyons liggen in een Navajoreservaat en je kan hier alleen georganiseerd komen.

Wij doen de Upper Antelope Canyon die is zo'n 400 meter lang en 44,3 meter diep. Hier zijn bijzondere lichteffecten te zien, doordat op een aantal plaatsen de zonnestralen door smalle openingen naar binnen schijnen.

Het zijn smalle kloven die door water of modder zijn uitgesleten.

Na een hobbelige rit van 3 mile offroad komen we aan bij de Canyon. Had ik al gezegd dat we tijdens onze reis mooie en bijzondere natuurverschijnselen zien?

Nou, dit was er ook zo een.

Met een leuke groep van 12 en onderleiding van een gids gaan we de Canyon in. De gids wijst ons op de bijzonderheden en helpt bij het maken van prachtige foto's.

Na een 1,5 uur, en een klim door mul zand, zijn we weer terug bij de parkeerplaats. Het is wederom een hete dag.

Even bij de Walmart lunch halen, terug naar het hotel en heerlijk aan het zwembad hangen.

Vanavond lekker gegeten bij Mongolian Grill, een soort wok. Lekker lekker.

• 15 September 2024 - 10:18

Afra:

Wat een mooie foto's

En wat zal dat een belevenis geweest zijn

Jullie zien heel veel mooie dingen

Ka het allemaal nog op jullie hardeschijf

Groetjes van uit wijk aan zee

• 15 September 2024 - 11:24

Nico :

Zeer mooi daar

• 15 September 2024 - 11:46

Sylvia :

Mijn reacties zijn erg voorspelbaar..... Wow!

Wat een mooie plaatjes weer, ik zou bijna zeggen: van internet gepikt? Maar uit het bewijs dat jullie samen op de foto's staan blijkt dat ze niet gepikt zijn van internet [e-1f60d]

Geweldig [e-1f60d]

• 15 September 2024 - 13:02

Mama:

Wow niet te bevatten zo mooi,wat is de wereld toch mooi

Mooie foto's iets om op te hangen aan de muur

• 15 September 2024 - 15:55

Annemieke Rabbers:

Weer hele mooie foto's. Zo reizen wij met jullie mee .Geniet nog maar even .Groetjes van ons hier.

• 16 September 2024 - 21:40

Sandra En Peter Zanen :

Wauw wauw wauw! Wat een pracht! Lijkt wel of het geschilderd is in plaats van echt! Echt een super reis!