San Francisco dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu San Francisco dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Laura Fennema - WaarBenJij.nu

San Francisco dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 September 2024 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een goede nacht en ontbijt op pad gegaan. Met de Cable Car, de laatste handbediende kabeltram uit 1873, een mooie rondrit door San Francisco. Wat een super leuke ervaring. Heuvel op en heuvel af, beter dan lopen.

Een stop bij de Ferry Building.

Sinds 1898 een iconisch herkenningspunt en toegangspoort tot San Francisco met uitzicht op de baai. In de Ferry Building zijn restaurants en eetgelegenheden gevestigd, een soort foodhallen. Lekker bakkie gedaan.

Vanaf daar weer terug met de Cable Car tot Fisherman's Wharf met een sneak preview op Alcatras. Terug naar het hotel even opfrissen en door naar de honkbal. De San Francisco Giants tegen de Arizona Diamondbacks.

Na een hotdog met garlic fries, yep morgen gaat er waarschijnlijk niemand naast ons zitten, de wedstrijd kijken. Wij in korte broek, iedereen kijk ons aan. Gekke Hollanders. We zitten aan de kust en het werd koud, heel koud. Eindstand 6-4 helaas verloren. Gauw terug naar het hotel en de airco op standje warm. Morgen weer een nieuwe dag.

• 05 September 2024 - 10:35

Mama:

Ik kan zien aan jullie koppies,dat het genieten is,en dan die foto's wat leuk!

Ik denk dat ik ergens onderweg,op de achterbank kruip

• 05 September 2024 - 10:45

Sandra En Peter Zanen :

Super leuk!

• 05 September 2024 - 11:34

Sylvia :

Wat een geweldige dag weer... en airco op standje warm!! Is weer eens wat anders [e-1f600]. Heerlijk genieten!

• 05 September 2024 - 14:19

Nico :